آموزش ahref برای بهبود سئو وب سایت
با توجه به افزایش کسب و کارهای آنلاین و وجود سایتهای مختلف رقابت در این عرصه نیز بسیار زیاد و کاربردی است که به این منظور باید اقدامات و فعالیتهایی برای افزایش رتبه بندی و بهبود شرایط سایت و صفحات آن در نظر گرفته شود. به عنوان مثال انجام دادن نکات و تکنیک سئو میتواند به این منظور بسیار مناسب عمل کند. ابزارهای مختلفی در این قضیه دخیل هستند که کمک بسیاری به ایجاد شرایط و رتبه مناسب میکنند که نمونه آن ابزار ahref میباشد که کاراییهای مناسب و ویژه ای برای بهبود شرایط مختلف سایتها و صفحات آن دارد.
همانطور که میدانید گوگل با توجه به رباتهایی که دارد که بررسی صفحات مختلف سایت ما میپردازد و رتبه ای به آنها اختصاص میدهد که لازم است برای بهبود آن فعالیتهای سئو سایت انجام گیرد که برای این کار به شیوه درست به دیتاهای مختلفی نیاز داریم که ابزار های مختلفی چون ابزار ahref این شرایط مناسب را برای ما فراهم میکنند.
ابزار ahref چیست؟
این ابزار یک مجموعه مناسب و دقیق به منظور بررسی اطلاعات و دادههای مختلف سایت خود و دیگر رقبا میباشد که شرایط مناسبی برای انجام اقدامات سئو را فراهم میکند. به صورت کلی ابزار ahref هم برای سئو داخلی و همچنین سئو خارجی امکانات مناسبی را فراهم کرده است.
به این منظور که میتوان اطلاعات مربوط به بک لینکها و همچنین جست و جوی کلمات کلیدی مورد نیاز را با این ابزار انجام داد. در کل برای نتیجه بخش بودن اقدامات سئو لازم است بررسی های کاربردی در زمینههای مختلف سایتها انجام داد که این نوع ابزارها کمک بسیاری در انجام خدمات سئو انجام میهند.
آیا ابزار ahref رایگان است؟
استفاده از این ابزار رایگان نیست! به جهت استفاده مناسب از آن میتوان از اشتراکهای متنوعی که برای آن در نظر گرفته شده استفاده کرد به صورتی که به مدتهای زمانی مختلف این دسترسی ایجاد میشود که یک نمونه مناسب آن دوره آزمایشی ۷ روزه به مبلغ ۷ دلار است که بسیار کاربردی است که برای خرید آن می توان از شرکتهای واسط در این زمینه استفاده کرد. با توجه به ویژگیهای فوق العاده و مناسبی که این ابزار دارد خرید اشتراک ابزار ahref به صورت ماهانه توسط افراد متخصص بسیار کاربردی میباشد و در جهت تعیین اهداف آنها بسیار مناسب عمل میکند.
ویژگیهای ابزار ahref
این ابزار به طبع اطلاعات و دادههای متنوع و کاربردی را در اختیار ما قرار میدهد که با بررسی آنها شرایط مناسبی برای سایت ایجاد میشود. برای استفاده از آن باید وارد حساب کاربری شوید و اشتراک مورد نظر را تهیه کنید.
در نهایت از ویژگیها و سرویسهایی که ابزار ahref در اختیار ما قرار میدهد در موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- کاوشگر سایت (Site Explorer)
- جستجو گر کلمات کلیدی (Keyword Explorer)
- جستجوی محتواها (Content Explorer)
هر کدام از این بخشها در ابزار ahref اطلاعات و دادههای کاربردی در اختیار ما قرار میدهند که بررسی آنها به منظور سئو مناسب سایتها بسیار ارزشمند و کمک کننده میباشد.
یک قسمت در این ابزار به اسم داشبورد وجود دارد که نشان دهنده پروژههای تعریف شده در آن میباشد.
کاوشگر سایت
این قسمت از ابزار ahref بیشتر به منظور بررسی فعالیتهای سئو بیرون صفحه انجام میشود و اطلاعاتی دربارهی بک لینکها و تحلیل کلی سایت در اختیار ما قرار میدهد. با وارد شدن در این بخش و وارد کردن دامنه مورد نظر میتوان اطلاعات کاربردی از شرایط بیرونی سایتها را مشاهده کرد. علاوه بر بررسی عملکرد سایت خود میتوان ویژگیهای سایتهای رقیب را نیز مورد بررسی قرار داد.
این بخش خود شامل قسمتهای مختلفی چون Ahref Rank، UR، DR میشود که Ahref Rank رتبه جهانی سایت از منظر کیفیت بک لینکها بررسی میشود. همچنین در این بخش قابلیت بررسی میزان ورودی افراد از طریق سرویسهای مختلف تبلیغاتی مانند گوگل ادز نیز فراهم میباشد. موارد دیگری در این بخش وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره شده است.
Backlinks
تعداد کلی بک لینکهای داده شده به سایت در این بخش نشان داده میشوند.
Referring domains
این قسمت نیز تعداد بک لینکها به سایت ما بر اساس دامنهها بررسی میشوند به زبان ساده تر تعداد دامنههایی که به سایت ما لینک داده اند مشاهده میشوند. ممکن است دامنه ای بیش از یک بار به سایت لینک داده باشد.
Organic traffic
تعداد کلمات کلیدی مختلف سایت ما که در ده صفحه اول موتورهای جستجو قرار دارند در این بخش نشان داده میشوند.
Organic traffic
بررسی ورودیهای سایت از طریق موتورهای جستوجو به صورت ماهانه.
حال با دانستن این اطلاعات و دادهها از سایت خود و سایت رقیب میتوان استراتژیهایی در جهت رشد و پیشرفت صفحات انجام داد. در این صورت ضعفهای خود و حتی برتریها را متوجه میشوید و درصدد رفع و بهبود آنها برمیابیم.
جست و جو گر کلمات کلیدی
برای بررسی کلمات کلیدی روشهای مختلفی وجود دارد که ابزارahref نیز در این زمنیه خدماتی ارائه میکند. به عنوان مثال برای بررسی کلمه کلیدی برای انجام خدمات سئو نمونههایی از آنها را در قسمت جستوجو قرار میدهیم که با این اقدام اطلاعات مورد نیاز در رابطه با آن کلمه در اختیار ما قرار میگیرد. این دیتاها شامل میزان سختی کلمهها به جهت قرار گرفتن در رتبههای اول موتور جستوجو، بررسی سرچ آن در به صورت ماهانه، میانگین جهانی کلمه کلیدی در جستوجو های مناطق مختلف میشوند که اطلاعات مناسب و کارآمدی محسوب میشوند.
پیدا کردن کلمات کلیدی برای انجام بخش محتوایی سایتها از مهم ترین کارها برای متخصصین سئو میباشد که به کارگیری این ابزار ahref شرایط مناسب و راحتی را در انتخاب درست آنها فراهم میکند.
جستوجوی محتواها
با استفاده از این بخش و وارد کردن موضوع و کلمه کلیدی نمونههای مختلفی از مقالات و محتواها در این زمینه نمایش داده میشوند. انجام فعالیتهای سئو با استفاده از ابزار ahref شرایط مناسبی را ایجاد میکند به صورتیکه نمونههای رقیب بررسی میشوند و در موازات آنها و حتی سطحی بالاتر از آنها محتواها نوشته میشوند.
جمع بندی
متخصصین سئو برای انجام فعالیتها به صورت کاربردی و نتیجه بخش از ابزارهای مختلفی استفاده میکنند که این ابزار ahref اطلاعات جامع و مفیدی در رابطه با بخشهای مختلف در اختیار ما قرار میدهد. بهبود و رشد صفحات مختلف شرایط مناسبی را در جهت بازدید و فروش بیشتر ایجاد میکند که به همین منظور ابزارها به کمک ما میآیند.
دیدگاهتان را بنویسید